Tworzenie CRM (Customer Relationship Management)
Projektowanie i wdrażanie systemów CRM
Naszą specjalizacją jest projektowanie i wdrażanie systemów CRM. Tworzenie dedykowanego oprogramowania CRM (Customer Relationship Management) to jedno z głównych zajęć naszego zespołu i mocny filar prowadzonej działalności.
Opracowywanie, wdrażanie, migracja i rozwijanie niestandardowych rozwiązań i funkcjonalności z zakresu zarządzania relacjami z klientami umożliwiają naszym klientom poprawę efektywności pracy zespołu i dostępnych zasobów, zwiększają bezpieczeństwo przechowywania i przetwarzania danych oraz pomagają zrealizować wszystkie cele organizacji. Dostarczane przez nas dedykowane CRMy w sposób wymierny przekładają się na osiągane wyniki biznesowe naszych klientów.
Tworzenie CRM dla firm wymaga zarówno wiedzy i umiejętności programistycznych, jak i doskonałego zrozumienia specyfiki działalności klienta i przyjętej przez niego strategii biznesowej. Jako rzetelny dostawca CRM z Krakowa, zdecydowanie mamy to. Zapraszamy do współpracy!
Co to jest CRM?
CRM, również system CRM (ang. Customer Relationship Management) to system informatyczny ułatwiający kontakt z klientem. Głównym celem CRM jest automatyzacja i wspomaganie procesów w relacji klient-organizacja w zakresie pozyskiwania i utrzymania (obsługi) klienta. Korzystanie z systemów CRM jest głównie domeną działów marketingu, sprzedaży, obsługi klienta (BOK) oraz zarządu przedsiębiorstw.
Podstawowa funkcjonalność CRM (aplikacji do zarządzania relacjami z klientami) obejmuje głównie:
- łatwe i szybkie dzwonienie,
- wysłanie wiadomości SMS,
- wysyłanie wiadomości głosowych,
- komunikację z wykorzystaniem poczty elektronicznej (e-mail),
- nadanie listu i paczki do klienta,
- sporządzenie notatki z kontaktu,
- zmianę statusu sytuacji w jakiej znajduje się klient,
- przypominanie o umówionym spotkaniu lub telefonie.
Dobrze zaprojektowany system CRM sprawia, że wszystkie relacje z klientem znajdują się dosłownie w jednym miejscu. Co więcej, umożliwia nie tylko realizację celów biznesowych, ale również poprawę relacji z klientami. Wystarczy, że po rozmowie z przeziębionym klientem zostawi się sobie o tym notatkę. Z pewnością będzie mu miło, jeśli przy kolejnym kontakcie zostanie zapytany o zdrowie. W chwili, kiedy główna część działalności jest przeniesiona do Internetu, warto szukać sposobu, by pokazać, że za każdym telefonem, mailem, i SMSem stoi człowiek.
Zalety CRM
- większą kontrolę nad podejmowanymi działaniami i ich harmonogramem,
- szybszy kontakt z klientem,
- zredukowanie kosztów działu call center,
- utrzymywanie wszystkich ważnych informacji w jednym miejscu,
- możliwość rozbudowania systemu o indywidualne rozwiązania,
- zwiększenie ilości pierwiastka ludzkiego w kontaktach,
- zadbanie nie tylko o materialne i intelektualne, ale też i o emocjonalne potrzeby klientów.
Nasze doświadczenie w tworzeniu CRM
Praktycznie każde rozwiązanie typu: system zapisów, landing page, system płatności itp. prędzej czy później rozszerzaliśmy o niezbędne elementy typowego CRM-u. Nie zawsze potrzebny był rozbudowany panel ze wszystkimi dobrodziejstwami jakie oferuje tego typu system, ale zazwyczaj była to dedykowana obsługa wysyłki powiadomień za pomocą SMS oraz e-mail. W dwóch systemach rozszerzaliśmy powyższe opcje o kolejki dzwonienia dla call center oraz zostawiania prostej notatki z kontaktu telefonicznego. Za każdym razem dbamy o indywidualne podejście do klienta i zaoferowanie mu tylko tych narzędzi, które są mu potrzebne.
Z naszego doświadczenia wynika, że dedykowany rozbudowany system kontaktu z klientami przynosi wiele korzyści, a najważniejszą z nich jest przywiązanie klienta do firmy, która troszczy się o niego. Czy nie to jest marzeniem każdej firmy, która oferuje jakiekolwiek usługi? Wierny zadowolony klient to nie tylko klient, który do nas wróci, ale to też klient, który poleci nas innym i bezinteresownie pomoże nam poszerzyć sieć kontaktów i kontrahentów.
Nie da się ukryć, że najlepszy marketing to marketing szeptany oparty na poleceniach osób, które same skorzystały z usług firmy i chętnie promują ją dalej. My sami chętnie w ten sposób zdobywamy klientów. Dzięki temu często przełamujemy pierwsze lody, bo rozmowa biznesowa jest niewymuszona, a jej punktem zaczepienia może być „wspólny znajomy” i jego wrażenia dotyczące usług z jakich skorzystał i jakie poleca. Takie rzeczy też warto odnotowywać w CRM-ie przy informacjach o kliencie. Może przy okazji będzie można podziękować mu za polecenie lub odwdzięczyć się innym miłym gestem, który na pewno doceni.
Firma tworząca oprogramowanie CRM
Tworzenie CRM to nasz chleb powszedni. Jesteśmy w stanie kompleksowo zrealizować każde zlecenie na zaprojektowanie i wdrożenie systemu CRM. Zapraszamy do kontaktu w celu nawiązania owocnej współpracy!